søndag 27. mars 2011

X52 - Glede

"Glede"........et vell av muligheter til å løse ukas oppgave. Eller utfordring om man vil. Den enkleste måten å gjøre det på må vel være å oppholde seg i nærheten av barn. Jeg hadde ikke planer om det i dag, og var igrunnen litt idèløs denne gangen. Men så ble det nå slik at da vi skulle inn til byen og kikke på et par utstillinger i forbindelse med Vinterfestuka, så ringte barnebarnet og ba seg selv på besøk til oss. Så da dro vi innom og henta gutten.

Bilder ble det . Og noe glede var det å se. Han har hatt hoste noen dager, og feber, men er frisk nok til å være ute nå. Sikkert en befriende følelse å få komme ut.
En snødunge skal ikke vare ligge der, den kan brukes også. Og det ble den.
Så mitt bidrag blir dette, gutt i fri utfoldelse i lag med besta og bestefar på en liten bytur. Og utvist glede. :)





En tur innom Ofoten Museum hvor han fikk prøvd å skrive på tavle........ 

......og så en tur innom gateselgere som selger lakris og heliumballonger.


Andre bidrag med samme tema, "glede", finner du her:

12 kommentarer:

  1. Fin serie.
    Bildet ved tavla var jo veldig flott da :)
    Mvh
    Håvard

    SvarSlett
  2. Deilig serie. Full av liv og glede. Lenge siden jeg selv har hoppa i snøfonn, men det bør jeg kanskje gjøre noe med. Forhåpentligvis forsvinner den snøen som har kommet de siste dagene slik at det blir lenge til neste mulighet. Jeg får hoppe i det mens jeg kan, altså :-)

    SvarSlett
  3. Skjønn bildeserie, og herlig gutt! =)
    Her er det ikke noe snøfonner å hoppe i lengre, men det er utrolig kos med sola også 8)

    SvarSlett
  4. Herlig bildeserie med masse glede i. Likte bilde nr 2 godt:)
    ha ei god uke:)
    Berit.

    SvarSlett
  5. Flott serie som sier masse om glede. Bra jobbet.

    SvarSlett
  6. Så da ble det trippelglede her da, han fikk være ute og leke, dere fikk barnebarnbesøk og du fikk fine bilder av en glad gutt :)
    Det er ikke verst :)

    GOD SØNDAG og takk for morsom kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  7. Kult og koselig serie, faller for tavlebilde..... :-)

    SvarSlett
  8. Bare ha muligheten til å hente barnebarn er jo en stor GLEDDE i seg selv jo :-) og når man i tillegg kan ha kvalitetstid sammen, ja da kan man ikke større gled ha vel :-)

    Ser ut som om han gleder seg stort den poden der i alle fall, en får jo lyst til å baske i snøen selv også.

    Fin ukesstart til deg Stein-Evert.

    SvarSlett
  9. Dette er ekte GLEDE! Gledesbilder som jeg blir glad av å se ! Fryder meg over å se hele serien, og får jammen og lyst å hoppe i snøen jeg og (men vil ikke ha snø da).

    Her har du fanget og formidlet ukesoppdraget helt suverent,kjempeflott levert Stein-Evert;O)

    SvarSlett
  10. Herlig serie! Unger bare hopper i snøhaugen uten tanke, det er glede for meg. Ha en fortreffelig uke:)

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder på GLEDE:-) Barn's glede er spontan og ekte...Å hoppe i snydongan og glede sæ over fargerike gassballonger gir åsså meg glede:-) Kjempeherlig bidrag du deler.
    Glad klem fra nabo-byen:-)

    SvarSlett
  12. Har var det bare å plukke, rene blomsterenga av gledesbilder. Tror ikke jeg vil plukke en favoritt, syns alltid synd på de blomstene som blir stående igjen.

    SvarSlett