onsdag 5. januar 2011

Hun og han, katt og hund.


7 kommentarer:

  1. så stiligt!!!rett & slett steikande kult ja;O)));O))))

    SvarSlett
  2. Juttelig tu!!! og Godt Nytt År til deg kjære venn :-) Her var bare så mye lekkert da, og den collagen var jo bare enorm, neste års julegave til deg unge paret?

    Fatter ikke hvordan en lager slike jeg, men en kjedelig dag med dårlig vær skal jeg også forsøke, lover. Saken er vel mer at det finnes så få av dem, he he for det er i min øyne bare kjedelige folk som har det kjedelig faktisk.

    Kalde trøndelag fikk mildvær i natt og det ligger hele 3 juletre utenfor mitt hus, tatt av vinden sa du..., jo da, værforandringer som bidrar til infuensatider.

    Kaffen er snart drukket opp og jeg er snart på vei til jobb. Heldigvis ingen vagina polaris når gradstokken har steget, du som jeg lo av den, herre fred!!

    Ha en superkjek dag da kjekken. Anneklem

    SvarSlett
  3. dette var virkelig bra!!!!stiligt!!))))))wow!!

    SvarSlett