lørdag 20. november 2010

Sett fra passasjersiden

Da vi var i byen og handla i dag var det daglig leder som kjørte bilen. Dermed hadde jeg begge hendene fri til å håndtere fotograferingsappiraten, og kunne koble ut alt som hadde med bilkjøring å gjøre. 
Det nærmer seg jul, og det vises allerede. Noe julelys er allerede på plass. Jeg benyttet anledningen til å ta bilder under fart, med laaaang lukkertid. 
Stor kunst?....Neppe, kan vanskelig se det. . . . .Men moro å variere litt.





"Først til mølla......" 

Siste bildet har jeg kalt for "Kumlokket".
Av den enkle grunn at da bildet ble tatt kjørte vi over et kumlukk som ikke flukter helt med asfalten. Dermed ble det en utilsiktet bevegelse på meg og kameraet, og noen lyspunkter fikk form som en 
mellomting av en stor G og en G-nøkkel.

6 kommentarer:

  1. Jeg synes bildene er veldig flotte. Jeg liker mørke bilder med lysglimt på. Kunstnerisk og fint ble det, med god variasjon.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Fantastisk kreativt og kunstnerisk. Dette blei meget bra

    SvarSlett
  3. Riktigt fina experimentiella bilder. Jag gillar även att göra på detta sätt. Snyggt!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. He he- daglig leder... Kjenner meg igjen der- eller familiens koordinator som det og kan kalles! Kjempefine bilder. Likte spesielt godt nr 4. For en energi! Ser for meg det i stort format på veggen. Fin søndag!

    SvarSlett
  5. Her har du hatt det virkelig morsomt ser jeg og dekorativt ble det og. Skulle tro det var nyttårsaften dette:) G-nøkkel så absolutt i siste bilde. Som musikk dette, en symfoni:)
    Lek er moro og jammen kan det bli til noe og som her.

    SvarSlett