fredag 26. januar 2018

Lofoten i vekslende vær

For godt og vel 2 år siden var jeg på en av mine mange turer i Lofoten. Det har blitt mange turer dit opp igjennom årene, og det kommer til å bli enda flere. Jeg "moll-kose" meg når jeg kan rusle rundt med kameraet, kjenne på lukta fra havet, sitte og betrakte bølgene som forandrer strandlinja hele tiden. Og bare nyte øyeblikket og stunda.

På denne turen var det vekslende vær. I det ene øyeblikket kom tunge og mørke skyer med snøbyger, lyset ble dunkelt, i neste klarnet det opp, og fargespillet var en opplevelse. Skyer, fjell og landskap skiftet uttrykk fra minutt til minutt. Rosa, oker, grått og indigo. Uforglemmelig opplevelse.

Jeg har mange bilder jeg gjerne skulle delt. Vanskelig å velge ut, og jeg har prøvd å utelate de vanlige motivene som går igjen og igjen, både hos meg selv og hos andre på forskjellige sosiale medier.


 Fra Ballstad.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar