søndag 13. mars 2011

X-52 - Forlatte steder









Andres bidrag finner du ved å følge linken:

13 kommentarer:

  1. Så flink du er! her har du fått mange bilder som formidler at det er forlatt. Kan sette fantasien i sving her ser jeg. De skoene med snø var stilig da! Bra jobbet.

    SvarSlett
  2. ojjj,,disse likte jeg..men også din forgående post..du er veldig dyktig.

    SvarSlett
  3. Flotte stemningsfulle bilder her. Det er ganske nostalgisk med forlatte steder og vi som er intressert i foto har tydeligvis en dragning mot slike motiver. Jeg har den selv også.... ;)

    Ha en fortsatt god søndagskveld! :))

    SvarSlett
  4. Jammen funnet ett gammelt spennende hytte (hus?) du også, og også foreviget mange flotte detaljer fra det forlatte huset. Flotte bilder Stein-Evert, glimrende temaløsning :o)

    SvarSlett
  5. Denne serien hadde jeg skikkelig sans for. Fantastiske farger, detaljer og atmosfære. Flott løsning!!!

    SvarSlett
  6. Nydelig serie, Stein-Evert! Kjempefin etterbehandling også her. Dette kan du! Serien treffer temaet midt i blinken. Veldig bra! =)

    SvarSlett
  7. WOW!!!! her var bilder jeg likte du :-) og skal si du har funnet den mest perfekte forlatte plass. Blinkskudd som perler på en snor, den flotteste serie, og de detaljbildene til slutt her, skjekk!!! dem da :-= de fargene, gode varme farger sm går rett i hjerte her faktis. OG det med det rustne rivgjernet kunne jeg godt hatt p kjøkkenveggen her, hærlig hærlig!! juhu ble glad jeg nå bare av synet .-)

    SvarSlett
  8. Flotte bilder av en forlatt plass. Likte spesielt det med skoa :):):)

    SvarSlett
  9. Masse flotte bilder her. Likte spesielt godt bildene med bordet.

    SvarSlett
  10. Nydelig,,, vinkler og komp... er det tatt i nerheten :-)

    SvarSlett
  11. Fantastisk serie, veldig bra formidlet ... fornemmer atmosfæren. Masse detaljer å studere - spennende!

    SvarSlett
  12. Fantastisk! Elsker løsningen din, følelsen og alle de flotte detaljene. ildet med kaffikjelen og bordet og skoene,.ja nei vet du,. det blir alle her! Supert løst!!!

    SvarSlett
  13. Fy farao - stygglekkert dette! Rusten, rotet. Men fargene, da mann! De er så varme. Liker spesielt det siste bildet. Nei - jeg liker hele serien.

    SvarSlett