søndag 15. august 2010

Småplukk fra ferien i sort/hvitt

Har plukket noen bilder som er tatt i ferien, 
fra Efjord og Henningsvær, og gjort dem om i sort/hvitt. 
Sort/hvitt har jeg ikke allverdens erfaring med, men synes det blir mer og mer artig 
å prøve ut denne teknikken.

 Det var et vanvittig regnvær en av dagene i første ferieukte, og jeg måtte bare ut og kjenne på været. Selv om jeg ønsket sol og varme.


Lunsjen er servert.

Utstillingsdukke hos Nord-Norsk Klatreskole i Henningsvær.



 Ble fasinert av denne krukka hos glassblåseriet/keramikkverkstedet (husker ikke hva stedet heter). Mye fint å se der, og mulighet til å handle. 
For ordens skyld, jeg fikk tillatelse til å fotografere. 

5 kommentarer:

  1. Synes bildene gjorde seg i svart hvitt. Likte spesielt godt bildet med båten.:)

    SvarSlett
  2. Flott serie med mange flotte bilder. Kjerreveibilene og måkene ble favorittene :D

    SvarSlett
  3. Ååå så mye flott det er på bloggen her, linker jeg hvis du ikke har noe imot det :-) likte meg sjø...

    Enig med du, sort hvitt er spennende og feiende flott faktisk. Du får kaste deg med på Monochrome theme som går hver helg, der folk legger ut sort hvitt bilder all mass.

    Som Berit falt jeg for bildet av båten her, men du og du som jeg likte serien med tåke bilder under her!! for en stemning, just som jeg liker.

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha Anne for usedvanlig trivelig tilbakemelding.
    Du må gjerne linke, bare trivelig. :)

    SvarSlett
  5. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett